- Positie
- Productnaam
- Prijs
Mailingartikelen (91)
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 3,35
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 2,95
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 0,78
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 0,99
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 0,99
- Klimaat neutraal
- Made in Germany
- Vegan
-
vanaf
€ 0,63
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 1,39
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 2,95
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 3,79
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 1,79
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 1,79
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 1,79
- Klimaat neutraal
- FSC
- Made in Germany
-
vanaf
€ 3,79
- Made in Germany
-
vanaf
€ 0,92
- Klimaat neutraal
- Made in Germany
-
vanaf
€ 2,30
- Made in Germany
-
vanaf
€ 1,85
- Made in Germany
-
vanaf
€ 0,87
- Made in Germany
- Vegan
-
vanaf
€ 1,12
- Made in EU
- Vegan
-
vanaf
€ 1,94
- Positie
- Productnaam
- Prijs
Op maat bedrukte mailingboosters met bedrijfslogo
Naast bedrukte zaadzakjes, die bijzonder geschikt zijn als mailingbijlage in het voorjaar of de zomer, zijn bijvoorbeeld ook bedrukte display cleaner promotieartikelen erg populair als promotiebijlage. Naast een klassieke mailingreclamecampagne kunnen mailingboosters ook worden gebruikt als reclamebijlage in pakjes en dergelijke. In dit geval speelt de beperking van het formaat geen rol meer en kan bijna elk promotieartikel worden bedrukt en verzonden als mailingartikel. Bedrijven zijn echter meestal geïnteresseerd in een snelle en wijdverbreide verspreiding van hun werkcampagne, zodat hoogwaardige, exclusieve relatiegeschenken meestal op andere manieren hun weg naar de klant vinden en voor mailingboosters eerder minder dure strooigoederen worden gebruikt.
Voordelen van het mailen van promotieartikelen met logo
- Promotionele post wordt vaker geopend en er wordt vaker kennis van genomen omdat de bijgevoegde mailingbooster de nieuwsgierigheid van de ontvanger wekt.
- erhoogde acceptatie en impact door gepersonaliseerde direct marketing
- Met de bijlage hebben de klanten niet langer het gevoel dat zij alleen maar worden aangeprezen, maar eerder dat zij een geschenk krijgen en meer aandacht besteden aan het bedrijf dan zij met conventionele direct mail zouden doen.
- Gepersonaliseerde wenskaarten in combinatie met een impactverhogend mailingartikel bedrukt met een logo geven de ontvanger het gevoel van speciale aandacht van het bedrijf te genieten. In het beste geval wordt deze aandacht dan ook aan het bedrijf gegeven.
- Een hoog reclamebereik kan worden bereikt door kosteneffectieve massamailing
- Het effect van de mailing wordt verlengd