Veel gestelde vragen

Om u de angst weg te nemen voor het bestellen en om u vooraf duidelijkheid te verschaffen, hebben we voor u de belangrijkste vragen met bijbehorende antwoorden over relatiegeschenken, bestellen en het bedrukken op een rijtje gezet. 

1. Kan ik voorafgaand van mijn bestelling zien hoe het product met mijn logo er uit komt te zien?
2. Kan ik het gewenste product ook inclusief mijn logo als monster (voorbeeld exemplaar) bestellen?
3. Hoe kan ik een monster (voorbeeld exemplaar) bestellen?
4. Hanteren jullie een minimum afname?
5. Hoe komt het dat bij de minimale afname oneven aantallen staan?
6. Kan ik de geleverde producten omruilen?
7. Ik wil een product/ bestelling reclameren, hoe werkt dat?
8. Hoe worden de producten geleverd?
9. Wat is de levertijd?
10. Ik heb het juiste product niet gevonden, kunnen jullie toch verder helpen?   



1. Kan ik voorafgaand van mijn bestelling zien hoe het product met mijn logo er uit komt te zien?

Ja! Wij raden zelfs aan om een drukproef te laten maken, zeker bij grotere productaantallen. De grafische afdeling stelt aan de hand van het gewenste artikel en het, door u aangeleverde, logo een digitale drukproef (fotomontage).

Om dit te kunnen doen, hebben wij het volgende van u nodig:

Uw logo als Vector bestand (EPS of Illustrator 10) met een maximale grootte van 8 MB.
Teksten die zijn gecontouriseerd.
Een exacte omschrijving van het gewenste product (artikelnaam, artikelnummer en indien van toepassing de kleur).

Indien u deze gegevens heeft, stuur deze dan op naar uw contactpersoon of naar [email protected]
Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk ook bellen: 0318 – 728788

2. Kan ik het gewenste product ook inclusief mijn logo als monster (voorbeeld exemplaar) bestellen?
Het gaat helaas niet om een enkel artikel met logo te laten bedrukken. Als u niet helemaal zeker bent of het uitgekozen product het juiste is, kunt u een monster bestellen. Op deze manier krijgt u een goed beeld van de kwaliteit van het product. Dit in combinatie met een digitale drukproef (fotomontage) vanuit de grafische afdeling. Hierdoor krijgt u een compleet inzicht in het eindresultaat.

3. Hoe kan ik een monster (voorbeeld exemplaar) bestellen?
Heeft u interesse in één of meerdere artikelen maar u wilt van te voren weten hoe het product aanvoelt en/of u wilt weten welke kwaliteit het product heeft? Bestel dan een monster, direct op de webpagina van het product klikt u op de button `bestel monster`. Houdt u er rekening mee dat u per artikel maximaal 3 exemplaren kunt bestellen. Per monsterbestelling geldt een maximum van 8 artikelen.

4. Hanteren jullie een minimum afname?
Ja, de minimum afname is echter afhankelijk van het product. Normaal gesproken ziet u direct op de pagina bij het product wat de minimale afname is. Bij de productomschrijving staat dit nogmaals vermeld. 

5. Hoe komt het dat bij de minimale afname oneven aantallen staan?
Dit heeft te maken met de verpakkingseenheid van de producten; het aantal producten wat in een verpakking zit.  Als ergens 36 artikelen in zitten, is het moeilijk om precies 100 artikelen te bestellen. In het hele proces van opslag, bestelling, bedrukking en transport wordt dezelfde verpakking gebruikt.

6. Kan ik de geleverde producten omruilen?
Omdat het om een individueel bewerkt product gaat is omruilen niet mogelijk. Om te voorkomen dat u met het eindproduct ontevreden bent kunt u een monster (voorbeeld exemplaar) bestellen en een digitale drukproef aanvragen. Zie hiervoor vraag 1 en 3.

7. Ik wil een product/ bestelling reclameren, hoe werkt dat?
Wij doen onze uiterste best om u tevreden te stellen. Maar desondanks kan het voorkomen dat er iets niet klopt met uw bestelling.
Neem gelijk contact op met uw contactpersoon. Hij of zij gaat samen met u opzoek naar een passende oplossing.

8. Hoe worden de producten geleverd?
Levering volgt per pakketdienst. Voor het verzenden binnen Nederland berekenen wij verzendkosten aan de hand van de omvang van de levering. Hierbij gaat het om de verpakking, verzending en verzekering. Wij versturen het pakket naar het opgegeven rekeningadres. Mocht u een afwijkend afleveradres adres hebben, dient u dat bij de bestelling aan te geven.

Verzendkosten buiten Nederland

Ook hier worden de verzendkosten bepaald door de verpakkingseenheid van de producten.
Hierbij kunnen tevens eventuele tol- en administratiekosten in rekening worden gebracht.

Express levering & bulkgoederen

Bij express levering, bulkgoederen en bij pakketten met uitzonderlijke formaten kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Exacte informatie over de verzendkosten, van de door uitgekozen artikelen, verneemt u van onze klantenservice. 


9. Wat is de levertijd?
Een eenduidige levertijd hebben we niet. De levertijd is afhankelijk van de producten die u besteld, de hoeveelheid en de manier van bedrukken. Over het algemeen is de levertijd 3 tot 4 weken. Voor meer nauwkeurige informatie kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

10. Ik heb het juiste product niet gevonden, kunnen jullie toch verder helpen?   
Onze klantenservice staat altijd klaar om te kijken naar specifieke producten en wensen. Wij zullen onze uiterste best te doen om met de gewenste alternatieven te komen. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. [email protected] of 0318 – 728788

Top