Binnenkort zal het weer zover zijn en zullen tal van eerste klassers op weg gaan naar hun eerste schooldag. Het hoogtepunt van deze dag is natuurlijk de perfect gevulde schooltas. Lekkernijen, speelgoed, maar ook praktische zaken voor het dagelijkse schoolleven.…
De Amerikaanse actrice Liza Minelli wist dit al sinds de jaren zeventig. Geld is sinds de uitvinding in de oudheid een onmisbaar betaalmiddel. Het is voor banken, spaarbanken en financiële bedrijven uiterst belangrijk om met vertrouwen met het geld van…
COVID-19 veranderde zowat alles wat we weten, ook waar we werken. Als uw medewerkers thuis werken met een huis vol kinderen, weten we dat de strijd lastig is. Tussen het beheren van e-learning en het bezig houden van kinderen in…
Nieuwe tijden vragen om nieuwe ideeën om zich aan te passen aan de veranderende behoeften van de klant. Digitale marketing was een grote revolutie die door velen werd geïnterpreteerd als het einde van traditionele artikelen zoals relatiegeschenken. Gepersonaliseerde relatiegeschenken zijn…
Het idee van “Homo economicus” als persoon die zeer doelgericht en rationeel handelt in de zin van eigenbelang, dateert oorspronkelijk uit de 19e eeuw. De bevindingen van modern hersenonderzoek hebben dit idee grondig weerlegd. Het zijn veeleer de emoties die…
Social Responsibility betekent dat bedrijven, en individuen binnen die bedrijven, de plicht hebben om te handelen in het belang van hun omgeving en de maatschappij als geheel. De sociale verantwoordelijkheid, zoals die betrekking heeft op onze leverancierspartners, strekt zich uit…
COVID-19 veranderde de manier waarop veel plaatsen zaken doen – vooral in de horeca. Of uw restaurant nu geopend is voor een persoonlijk diner of niet, het ziet er anders uit. We kunnen niet alles delen en handsfree is het…
Pennen worden regelmatig gebruikt in bijna elk bedrijf. Zo worden ze gebruikt om te tekenen voor pakketten die worden geleverd en aankopen in winkels, of voor notities tijdens een vergadering. Ook op beurzen zijn pennen een gewild product, doordat het…
Relatiegeschenken zijn een ongelooflijk krachtig marketinginstrument. Omdat ze de enige vorm van reclame zijn die de mogelijkheid geeft om met de consument in contact te komen door gebruik te maken van alle vijf onze zintuigen. De giveaways kunnen worden gezien…
Het is bijna drie maanden geleden dat de Wereldgezondheidsorganisatie COVID-19 officieel heeft uitgeroepen tot een wereldwijde pandemie, en hoewel de gevolgen voor ieder van ons verschillend zijn, is het enige wat het ons allemaal heeft geleerd, het aanpassingsvermogen. We hebben…