Home

Duurzaam handelen, het nieuwe normaal?

Duurzaamheid
Social Responsibility betekent dat bedrijven, en individuen binnen die bedrijven, de plicht hebben om te handelen in het belang van hun omgeving en de maatschappij als geheel. De sociale verantwoordelijkheid, zoals die betrekking heeft op onze leverancierspartners, strekt zich uit…

Tips voor de horeca

Horeca relatiegeschenken
COVID-19 veranderde de manier waarop veel plaatsen zaken doen – vooral in de horeca. Of uw restaurant nu geopend is voor een persoonlijk diner of niet, het ziet er anders uit. We kunnen niet alles delen en handsfree is het…

Pennen: Een nieuw visitekaartje

Pennen met opdruk
Pennen worden regelmatig gebruikt in bijna elk bedrijf. Zo worden ze gebruikt om te tekenen voor pakketten die worden geleverd en aankopen in winkels, of voor notities tijdens een vergadering. Ook op beurzen zijn pennen een gewild product, doordat het…

De power van relatiegeschenken

Promotional gifts
Relatiegeschenken zijn een ongelooflijk krachtig marketinginstrument. Omdat ze de enige vorm van reclame zijn die de mogelijkheid geeft om met de consument in contact te komen door gebruik te maken van alle vijf onze zintuigen. De giveaways kunnen worden gezien…

Webcamcovers: Essentieel in deze tijd

Webcam covers
Het is bijna drie maanden geleden dat de Wereldgezondheidsorganisatie COVID-19 officieel heeft uitgeroepen tot een wereldwijde pandemie, en hoewel de gevolgen voor ieder van ons verschillend zijn, is het enige wat het ons allemaal heeft geleerd, het aanpassingsvermogen.  We hebben…