Er zijn talloze manieren om uw relatiegeschenken te laten bedrukken. Het is daarom ook lastig om de juiste bedrukking bij het door u gekozen product te vinden. In het volgende artikel worden de meest bekende en populaire bedrukkingsmogelijkheden voor u…
Nu bedrijven en kantoren in het hele land (en de hele wereld) in verschillende fasen beginnen te heropenen, zijn er een aantal nieuwe uitdagingen, maar ook nieuwe kansen voor zowel bedrijven als consumenten. Het coronavirus is nog nooit eerder in…
Met de feestdagen voor de deur zijn er overal waar u kijkt kerstcadeaus te geven. Het is het seizoen voor het geven van geschenken aan anderen terwijl u reclame maakt voor uw bedrijf! Er zijn twee eenvoudige items die beide…
Met de feestdagen in het verschiet lijkt het erop dat alles vol is van de kerstgedachte – zelfs reclame. Heeft u zich ooit afgevraagd wie er besloten heeft dat Jolly Old Saint Nick een grootbuikige, roodharige man met een lange…
Als u een van de ongelukkige bedrijven bent die een gepland evenement had toen het Coronavirus toesloeg, dan weet u dat het enorm vervelend is. Het is jammer dat na alle tijd en geld te hebben besteed aan het organiseren…
Thuiswerken kan werknemers efficiënter en productiever maken, omdat ze meer tijd en energie hebben om dingen voor elkaar te krijgen. Het kan ze ook demotiveren en ze kunnen sneller afgeleid raken. De uitdaging ligt in het stimuleren van teamwork en…
De pandemie heeft de manier waarop we de dingen doen van de ene op de andere dag veranderd. Bedrijven moeten nu extra streng zijn in het volgen van de gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen om het welzijn van hun personeel te waarborgen.…
De arbeidersklasse is altijd al de grootste en machtigste koopkracht van alle demografieën geweest. Sinds de pandemie alles van de ene op de andere dag heeft veranderd, zijn er drastische veranderingen in de manier waarop ze leven, eten en kopen.…
Promo-marketing is een krachtig instrument om uw branding en boodschap op een gedenkwaardige en duurzame manier over te brengen op de mensen. Het is door de jaren heen een gangbare praktijk geweest bij verschillende industrieën en organisaties. Zoals met alles…
De pandemie heeft het gezicht van de reclamemarketing volledig veranderd. Sinds er een volledige verandering is in de gewoonten en het gedrag van de consument, kunnen merken niet meer vertrouwen op hun oude formule. Innovatie en goed luisteren naar de…
De pandemie die al enige tijd ons leven op zijn kop heeft gezet, raast nog steeds door de wereld. Dit heeft ertoe geleid dat miljoenen bedrijven en organisaties hun activiteiten volledig hebben stopgezet of hun werkwijze drastisch hebben gewijzigd. Elke…