Bent u op zoek naar een uniek promotieartikel? Wilt u iets dat het zaadje plant, mensen uw bedrijf laat kennen, maar dat blijft geven? Veel promo-artikelen doen dit, maar promotionele koffiemokken worden vaak over het hoofd gezien. Waarom geef u…
Eerlijk gezegd, wie houdt er niet van een badeend? Ze zijn een tijdloze schat die een glimlach op de gezichten van iedereen van 0 tot 100 jaar brengt. Er is gewoon iets aan de gele vreugdebundel die ons allemaal doet…
Een goede reclamecampagne met relatiegeschenken begint met een visie. De visie om dromen uit te laten komen en te werken aan de realisatie ervan. Wij ondersteunen u graag bij het ontwikkelen van een concept op maat van uw doelgroep. Wij…
Veel hotels hebben zware tijden achter de rug door het virus. Ook nu is het nog lastig om aan de ene kant een goede klantenkring op te bouwen, maar aan de andere kant alle maatregelen na te komen. Promostore kan…
De reisbranche heeft door het corona virus flinke klappen moeten incasseren. Reizen naar het buitenland werd afgeraden en soms zelfs verboden, om de epidemie onder controle te krijgen. Vanaf 15 juni is het dan eindelijk weer toegestaan om te reizen.…
Als de zon begint te schijnen en de regenwolken beginnen binnen te rollen, weet u dat de zomer is aangebroken. In deze tijd van het jaar gaan uw klanten, medewerkers en leidinggevenden op pad om te genieten van de broodnodige…
Over 13 dagen gaan de deuren van de sportscholen weer open! Niet alleen goed voor de sporter, die graag weer gebruik wil maken van alle apparaten in de sportschool. Maar ook is het goed voor de branche zelf. Na een…
Bijna iedereen kent en gebruikt relatiegeschenken met een praktisch doel. Maar in het huidige digitale tijdperk wordt steeds vaker de vraag gesteld of het gebruik van relatiegeschenken nog wel zinvol en verantwoord is in het marketingbudget. In sociale netwerken is…
We hebben het allemaal gehoord: studenten houden van gratis spullen. Dat gezegd hebbende, is het selecteren van college of universitaire giveaways die een beroep doen op de universiteit demografische is een ander verhaal. Studenten zijn niet op zoek naar goedkope,…
COVID-19 heeft de manier waarop we ons in ons privé- en werkleven gedragen veranderd en er is geen protocol voor hoe we verder kunnen gaan, terwijl het virus nog steeds een ravage aanricht. Bedrijven zijn echter begonnen te heropenen en…