De Promostore-beker

Kopjes, vooral koffiekopjes, zijn onmiskenbaar populair als promotieartikelen en zullen dat ook blijven. Maar wat is belangrijk voor een kopje, wat maakt het een favoriete kopje? In de ochtend zal het voor sommigen waarschijnlijk gemakkelijk zijn om de vraag te beantwoorden: de grootst mogelijke hoeveelheid koffie moet erin passen. Sta op en word wakker: dat alleen is al voldoende inspanning in de ochtend, en niet te vergeten meerdere reizen naar de koffiemachine.

De reclameopdruk zo groot als de mok zelf!

De Promostore-beker is extra groot om de nodige cafeïne-inname te garanderen. De beker met soft-touch maakt het eerste waar je ’s ochtends mee omgaat (koffie natuurlijk) een stuk aangenamer: overtuigend comfort met een praktische grootte.

Over aangenaam gesproken, het aantrekkelijke koffiekopje van Promostore heeft ook nog een ander aangenaam effect: namelijk een positieve merkperceptie die direct verschijnt wanneer u geniet van uw ochtendkoffie. Om dit te waarborgen, zorgen wij bij Promostore ervoor dat hoogwaardige promotionele artikelen, waarvan wij zelf overtuigd zijn, worden doorgegeven aan onze klanten.

Hoge kwaliteit, bijvoorbeeld dankzij een goede isolatie, die ervoor zorgt dat zelfs liefhebbers van zeer warme koffie de dag goed beginnen: zonder verbrande handen, alleen met goede koffie.

Waarom de Promostore-beker een favoriete beker wordt:

  • Extra grote capaciteit
  • Softtouch zorgt voor een aangenaam gevoel
  • Goede isolatie
  • Verkrijgbaar in alle kleuren volgens Pantone
  • Nobele reclame door op een groot gebied te graveren
  • Gericht op een grote doelgroep
  • Perfecte weggever in elk seizoen
  • Kleurrijke buitenkant en zwarte ziel: Promostore-mok in veel verschillende kleuren

Of het nu zwart is of met veel melk: iedereen bepaalt hoe hij zijn koffie het liefst drinkt, maar niet alleen de inhoud telt. In tegenstelling tot wat we zeggen, keren we de rollen om: uit eigen ervaring kunnen we zeggen dat het niet alleen om innerlijke waarden gaat. Het oog wilt namelijk ook wat! Daarom was het ontwerp van de Promostore-beker net zo belangrijk voor ons als de kwaliteit. De bekers vallen meteen op door onze eigen kleuren, die weliswaar niet geheel onopvallend zijn.

Zelfs degenen die geen experts in het veld zijn, zijn zich waarschijnlijk bewust dat deze eigenschap niet zo onbelangrijk is, vooral voor promotieartikelen. Of het nu gaat om opvallende kleuren, creatief ontwerp of eenvoudige afwerking: promotionele artikelen zoals koffiekopjes zijn er om te behagen. Vooral wanneer deze worden gebruikt als relatiegeschenken. Een bedrijf zal worden herinnerd door een klant met een weggevertje. En als een winactie aantrekkelijk is, nog beter: in een bijzonder positief geheugen.