Zonnebrillen met een eigen logo zijn tegenwoordig meer een accessoire, maar vroeger waren ze gewoon een handig beschermend hulpmiddel. Zelfs in het oude Rome werden gladiatorengevechten door groene smaragden bekeken om de ogen tegen het felle zonlicht te beschermen. De eerste prototypes met gerookte glazen werden uitgevonden in de 15e eeuw. De eerste glazen met gele, groene, blauwe of rode glazen verschenen pas in de 18e eeuw. Deze bril had echter nog niet de belangrijke UV-bescherming. Deze beschermende bril werd ontwikkeld door Josef Rodenstock in 1905, waarna het bedrijf Schott deze bril aan het begin van de 20e eeuw op de markt bracht. Dit werd gevolgd door tal van modellen, op een gegeven moment ging het meer om de optica dan om de geboden zonwering. Tegenwoordig kunt u verschillende modellen in verschillende vormen en kleuren in het openbaar ontdekken. Volgens de EG-richtlijn 89/686 / EEG zijn zonnebrillen beschermende uitrusting. De norm voor algemeen gebruik vanaf november 2007 is DIN EN 1836.
Bestel zonnebrillen met uw eigen logo van Promostore
De zonnebril als weggevertje is niet alleen een ideaal advertentiemedium voor uw bedrijf, maar ook een uitstekende bescherming voor de ogen van uw klanten. Het is een artikel dat meestal in de zomer wordt gedragen. Of het nu op vakantie wordt gebruikt of in de vrije tijd, uw klanten kunnen zonnebrillen associëren met prachtige gebeurtenissen in hun leven. Ze houden uw bedrijf dus goed bij en dat is wat u met reclamemateriaal wilt bereiken. Bij Promostore vindt u zonnebrillen goedkoop en in verschillende kleuren. Of het nu gaat om een sportieve of moderne zonnebril, u vindt gegarandeerd iets in ons assortiment. Zonnebrillen met hun eigen logo kunnen op veel manieren worden gebruikt. Als beursartikel of werknemersgeschenk zijn reclameglazen altijd welkom. Omdat dit accessoire in het openbaar wordt gedragen, is het reclame-effect zeer groot en langdurig.
Adverteren voor onderweg – zonnebrillen met uw eigen logo
De meeste zonnebrillen hebben een UV-bescherming van 400, wat de ideale waarde is voor goedkope zonnebrillen. U kunt uw logo perfect op de tempel plaatsen, die niet alleen voldoende ruimte biedt, maar ook visueel aantrekkelijk is. Vooral toeristenbedrijven maken graag gebruik van dit soort advertenties. U kunt deze glazen weggeven als cadeau bij het boeken van een reis, wat betekent dat klanten de reclameboodschap van het bedrijf zelfs op vakantie verspreiden. Bij Promostore vindt u ook kinderzonnebrillen zodat zelfs de kleintjes worden beschermd tegen de zon, die te fel is. Hier bereik je ook het effect dat deze kinderen de klanten van de toekomst zouden kunnen zijn.