Vecht tegen de plastic zakken met duurzame jute- en katoenen zakken

Iedereen is zich ervan bewust dat plastic wegwerpzakken niet bijzonder milieuvriendelijk zijn. Niettemin consumeren Europeanen gemiddeld bijna 200 plastic zakken per jaar. Het Europees Parlement wil dit feit nu effectief bestrijden. Of het nu gaat om een ​​algemeen verbod op tassen of de invoering van een vergoeding, het verbruik van voor het milieu schadelijke tassen voor eenmalig gebruik moet de komende jaren drastisch worden verminderd. De huidige discussie verwijst in het bijzonder naar de dunne zakken die worden gebruikt bij de groente- en fruitbalie of op markten. Maar ook op tal van plastic zakken die onzorgvuldig over de kassa worden getrokken bij de kassa van de supermarkt. Toch is het een feit: plastic zakken vervuilen onze oceanen en zijn moeilijk voor het milieu, zo niet ontleden ze.

Overtuig klanten met ecologisch bewustzijn met bedrukte katoenen zakken voor het milieu

Milieubewustzijn en een sterk gevoel van duurzaamheid zijn niet alleen belangrijk in het dagelijks leven, maar zijn ook factoren die ook een steeds belangrijkere rol spelen voor de bedrijfsidentiteit. Het waardesysteem van een bedrijf is belangrijker dan ooit voor klanten. Meer en meer klanten vertrouwen op bedrijven die blijk geven van een milieubewuste en ecologische bedrijfsfilosofie. De filosofie van een bedrijf moet natuurlijk ook worden weerspiegeld in het reclamemateriaal. Het huidige debat over de vermindering van plastic zakken biedt ecologisch georiënteerde bedrijven de mogelijkheid om hun klanten te laten zien dat zij zich bewust zijn van hun verantwoordelijkheid ten opzichte van het milieu.

Vanuit het perspectief van een advertentiestrategie is de beste manier om de discussie te gebruiken het gebruik van milieuvriendelijke jute- of katoenen tassen als advertentiemedia. Met een bedrukte katoenen tas als weggevertje kunnen bedrijven een standpunt innemen, iets voor het milieu doen en hun klanten een duurzaam relatiegeschenk geven dat hen grote toegevoegde waarde biedt. Of u nu specifiek verwijst naar het geplande verbod met een grappige reclameslogan of gewoon uw bedrijfslogo laat bedrukken, het gebruik van katoenen tassen als promotieartikelen getuigt van ecologisch bewustzijn. Als u ook op zoek bent naar een sportievere versie van bedrukte katoenen tassen, kunt u stoom afblazen op de grote selectie van verschillende andere draagtassen, zoals duurzame rugzakmodellen of praktische PET-tassen.

Een breed scala aan milieuvriendelijke promotieartikelen van Promostore

Naast bedrukte katoenen tassen zijn er tal van andere milieuvriendelijke promotieartikelen die zich richten op duurzaamheid en een glimlach op de mond van jong en oud. Neem bijvoorbeeld de enkelwandige koffiebeker gemaakt van bamboevezel. 

Maar u kunt ook schijnen voor uw collega’s op kantoor door een statement te maken met de grote selectie Promostore-onlineshops in houten pennen of notitieboekjes gemaakt van gerecycled papier. Dus waarom niet, als een vooruitstrevende, toekomstgerichte werkgever, het hele personeel direct voorziet van duurzaam kantoormateriaal met hun eigen logo? Als u uw klanten een speciale traktatie wilt geven, moet u meer te weten komen over de milieuvriendelijke shopping-promotieartikelen van Halfar.

Natuurlijk was dit slechts een kleine voorproefje van de vele, ecologische promotieartikelen in de Promostore online shop, maar het feit is: ongeacht welk advertentiemedium u kiest, de milieuvriendelijke artikelen onderstrepen verantwoord gedrag ten opzichte van het milieu en de maatschappij en uw houding als duurzame werkgever. Omdat wij denken: als u een toekomstgericht bedrijf wilt zijn dat gelijke tred houdt met de tijd, moet u het laten zien!

In één oogopslag: waarom zijn milieuvriendelijke promotieartikelen zinvol?

– Toenemend belang van duurzame producten voor klanten
– Sympathie voor bedrijven met ecologische promotieartikelen
– Duurzaamheid onderstreept toekomstige oriëntatie
– Ecologisch geproduceerde goederen zijn niet langer een nicheproduct
– Positie innemen met een milieuvriendelijke bedrijfsfilosofie