Promotieartikelen voor het bedrijfsjubileum

Een bedrijfsjubileum is iets speciaals. Vooral in bedrijven die al lang in familiebezit zijn, gaan de jaren van het vieren van jubilea gepaard met sentimentaliteit en nostalgie. Een bedrijf dat al lang bestaat, communiceert via zijn bestaan ​​en ook bewustzijn van zelfvertrouwen. De articulatie van deze twee factoren in een economische omgeving die in toenemende mate wordt gekenmerkt door economische volatiliteit is een basisvoorwaarde voor het commerciële succes van uw bedrijf – zowel extern als intern. Dus als u uw bedrijfsjubileum viert, of het nu de tiende of de honderdste is, moet u goed nadenken over het soort feest en het bericht dat u tijdens deze ceremonie wilt verzenden naar werknemers, zakenpartners en klanten.

Promotieartikelen voor de verjaardag van een vennootschap

Om uw jubileumfeest tot een succes te maken, is het belangrijk om het individueel aan uw bedrijf aan te passen. Bedoelt u uw werknemers en partners dat er een speciale relatie tussen hen bestaat? Tegelijkertijd moet u niet kunnen overdrijven. Dus de vraag die u zichzelf moeten stellen is: “Welke promotieartikelen zijn het beste voor het bedrijfsjubileum?” Tijdens dergelijke feestelijke evenementen is het uiterst belangrijk om onderscheid te maken tussen verschillende groepen geadresseerden. Behandel uw werknemers en langdurige zakenpartners met geschenken van hoge kwaliteit. Producten van hoge kwaliteit kunnen ook worden gebruikt als promotieartikelen. Een goede fles wijn, iets voor het huishouden – er zijn veel ideeën voor ongebruikelijke cadeaus voor werknemers.

Maar andere kleine relatiegeschenken zijn ook geschikt als goedkope reclamegeschenken om onder de werknemers te verdelen. Hier moet u ervoor zorgen dat ze recht kunnen doen aan een mix van hun partij. Klassieke weggevertjes moeten absoluut hun plaats krijgen bij uw jubileumviering. U kunt hier zeker uw bestaande assortiment gebruiken, maar het is vaak raadzaam om afzonderlijke prints of ontwerpen te gebruiken. Dankzij deze kleine variaties kunt u ook een gevoel van exclusiviteit bereiken bij het brede publiek.

Promotionele artikelen voor het jubileum? Vier het met uw klanten!

Reclamemedia zijn echter niet alleen een belangrijke factor bij uw jubileumviering, uw promotieartikelen moeten ook verwijzen naar uw bedrijfsjubileum in het algemene concept van uw public relations-werk. Vooral bij oudere bedrijven is het de moeite waard om terug te gaan naar het verleden. Ontwerp bijvoorbeeld goedkope giveaways in een retro-ontwerp, dus reciterend voor duurzaamheid en ontwikkeling. Niet alleen wordt uw bedrijfsbeleid ermee gecommuniceerd, ze verschillen al visueel van de concurrentie.

Het is ook belangrijk dat u uw klanten het gevoel geeft dat ze deel uitmaken van hun bedrijf, zij het op een andere manier dan uw zakelijke partners en werknemers. Om de loyaliteit van klanten te vergroten, hoeft u niet eens gebruik te maken van bijzonder dure relatiegeschenken. Het is belangrijk dat u ook emoties en weggeefacties gebruikt om emoties te mobiliseren die uw klanten uitnodigen om in de toekomst net zo loyaal aan uw bedrijf te blijven als in het verleden. Omdat u bij het plannen van uw advertentiemateriaal altijd op één ding let: uw product, hoe goed ook, heeft een emotie nodig die ermee verband houdt.

Promotiepunten voor het jubileum – Een goede investering

Wat betekent dit voor uw strategie met promotieartikelen voor het bedrijfsjubileum? Allereerst is het belangrijk dat ze voldoende differentiëren tussen de verschillende doelgroepen. Tegelijkertijd moet u echter iedereen het gevoel geven dat zij hebben bijgedragen aan het succes van uw ondernemingen. Zorg ervoor dat u medewerkers en zakelijke partners ontmoet op de dag van een jubileumviering met hoogwaardige weggeefacties en probeer ze zo geïndividualiseerd mogelijk te maken. Het is vooral belangrijk voor werknemers dat zij hun individuele werk weerspiegeld zien in het totale resultaat. Dit verhoogt zowel de werkmotivatie als de communicatie over de werkplek. Zorg er bovendien voor dat u een gevoel van verbondenheid en verantwoordelijkheid onder uw klanten wakker maakt. Pak emoties en herinneringen aan die verband houden met het gevoel deel uit te maken van uw bedrijf. Zorg er daarom voor dat uw advertentiecampagne met goedkope relatiegeschenken altijd een – hypothetisch – gedeeld verleden tussen uw klanten en u impliceert.