5 klassieke promotieartikelen die werken!

Het assortiment en dus ook de selectie van advertentiematerialen groeit gestaag en wordt steeds interessanter. Veel artikelen die pas recent zijn uitgevonden, vertegenwoordigen vandaag succesvolle weggeefacties, zoals smartphoneaccessoires. Logischerwijs was dit niet nodig in een tijd dat er geen smartphones waren. Natuurlijk wilt u overtuigen met uw promotie en daarom vertrouwen op “exotische” en ongebruikelijke promotieartikelen. Met dit artikel willen we u echter laten zien op welk advertentiemateriaal u vanaf het begin kunt rekenen, want het blijft voor altijd succesvol.

5 klassieke promotieartikelen van Promostore – reclamepennen

Er zijn niet veel woorden nodig om dit schrijfinstrument te beschrijven en het belang ervan in de reclamemedia-industrie te verklaren. In de meeste gevallen is dit artikel goedkoop en snel te bestellen. Een promotiepen wordt altijd gebruikt en ook op verschillende plaatsen gebruikt. U zou bijna kunnen zeggen dat iedereen er een in handen heeft gehad zonder het te weten. Balpennen worden zelden zonder enige druk gebruikt, dus controleer ze bij de volgende pen die u oppakt. Natuurlijk groeit ook de selectie van balpennen. Er is geen einde aan de keuze aan kleuren en vormen, daarom kunnen promotiepennen perfect worden aangepast aan uw reclamedoelen. Bovendien hebben de pennen van vandaag steeds meer extra functies, zoals een geïntegreerde USB-stick of touchscreen-pen. In de meeste gevallen wordt dit schrijfinstrument afgedrukt met tampondruk.

5 klassieke promotieartikelen – lanyards

Het koord is ook een van de oudste reclamegeschenken. Vooral op beurzen en evenementen maakt dit artikel er gewoon deel van uit, omdat het op veel manieren kan worden gebruikt. De meeste exposanten bij dergelijke evenementen hebben zo’n draagkoord om hun nek in verband met een naamplaatje om bezoekers de kans te geven om persoonlijk met hen te praten. Natuurlijk zal de bezoeker onmiddellijk de mogelijk felgekleurde lanyard en dus het logo van het bedrijf dat erop is gedrukt, opmerken. Dit relatiegeschenk biedt u ook tal van modellen, die verschillen in kleur, lengte en breedte. Bovendien kunt u uw draagriem volledig laten kleuren volgens uw gewenste Pantone-kleur, zodat het eindresultaat precies past bij uw bedrijfslogo en uw advertenties perfect presenteert. Met lanyards heeft u de keuze of u ze gezeefdrukt of digitaal wilt laten afdrukken.

Koffiekopjes – Voor een goede morgen

Koffiekopjes zijn al lang een van de meest succesvolle advertentiemedia, en terecht. Als u alleen de statistieken gelooft, die zeggen dat de Nederlanders absolute koffiefanaten zijn, dan kunt u waarschijnlijk 1 en 1 bij elkaar optellen. Promotionele bekers of mokken kunnen overal worden gebruikt, zijn interessant voor elk bedrijf – en vooral voor alle klanten. Of u thuis zo’n bedrukte beker gebruikt of mee naar uw werk neemt, is aan u. U zult echter al merken dat deze advertentieruimte daarom aanwezig is in privéruimtes en in de professionele omgeving. De ontwikkeling is hier ook merkbaar. Er zijn nauwelijks grenzen aan de modellen, kleuren en vormen. Promotionele bekers kunnen nu meer zijn dan alleen een drankcontainer. Een beker om zelf te schilderen of modellen met een lepelhouder zijn slechts enkele voorbeelden. Bovendien zijn er veel afdrukopties voor mokken om de ideale te kiezen, het Promostore-team helpt u natuurlijk graag verder.

Aanstekers – Er is altijd een vonk

U hoeft geen roker te zijn om succesvol met aanstekers te adverteren. Zelfs absolute niet-rokende bedrijven kunnen nog steeds vertrouwen op deze kleine apparaten. Er zijn nog steeds een groot aantal rokers in Nederland en aangezien u uw klanten wilt plezieren en niet uzelf, moet u niet volledig afzien van het gebruik van aanstekers. Er zijn veel mensen die gewoon een avond doorbrengen bij kaarslicht en natuurlijk moeten deze worden aangestoken. Ondanks de douanekosten als gevolg van gevaarlijke goederen, is dit advertentiemedium nog steeds een van de goedkopere aankopen. Net als alle bovengenoemde producten, is deze ook zeer geschikt als weggever op beurzen en evenementen en kan zonder een geweten worden verspreid dankzij het kind-veilige slot. De kleine ontstekers worden meestal afgedrukt in zeef- of tampondruk. De advertentieruimte is beheersbaar maar nog steeds succesvol omdat deze voortdurend in de publieke belangstelling staat. Aanstekers hebben ook steeds meer aanvullende eigenschappen. Een aansteker voor flessen openen wordt steeds populairder.

Paraplu’s – 5 klassieke promotieartikelen

Vooral Nederland staat bekend om gevarieerd en gemengd weer. Het is niet moeilijk om de jaren te noemen waarin het weer precies goed was, de zomer warm was en de winter wit. De regen is natuurlijk ook een deel van de reden waarom het gebruik van promotionele paraplu’s altijd zinvol is geweest. Met dit advertentiemateriaal laat u uw klanten zien dat u om hun welzijn geeft. Bovendien hebben paraplu’s een enorme advertentieruimte, die volledig kan worden afgedrukt volgens uw wensen. De selectie van modellen wordt ook steeds groter. U kunt zelf de kleuren volledig bepalen. Paraplu’s worden meestal expressief en nauwkeurig verfijnd met behulp van zeefdruk. U kunt ook kiezen tussen kleine paraplu’s, de zogenaamde tots en modellen met een normaal formaat.

Al deze modellen hebben één ding gemeen, het zijn allemaal succesvolle weggevertjes waarmee u en uw bedrijf niet fout in kunnen gaan. Iedereen is natuurlijk vrij om te beslissen welk artikel ze voor hun reclamecampagne willen gebruiken. Dit is slechts een kleine lijst met advertentiemateriaal dat al jaren met succes wordt gebruikt. Uiteraard helpen we u graag bij uw selectieproces en helpen we u graag verder.