Plaats uzelf in de schoenen van uw klanten

Om het juiste relatiegeschenk te vinden, is het niet voldoende om alleen naar uw eigen hoofd te luisteren. Natuurlijk kunt u gemakkelijk kiezen tussen mooi en minder mooi. De buitenkant is echter belangrijk, maar niet cruciaal. Alleen de kleuren van het advertentiemateriaal moeten overeenkomen met het bedrijfslogo om uw reclameboodschap perfect weer te geven.

Niets werkt zonder planning!

Het belangrijkste aspect is echter of het product nuttig is, veel wordt gebruikt en waar het kan worden gebruikt. Veel kan nuttig zijn, maar het hangt van de eigenaar af of het regelmatig wordt gebruikt. Als er geen specifieke doelgroep is, moet u kiezen voor weggevertjes die goed zijn voor iedereen. Het is het beste om de zaak door de ogen van uw klant te bekijken. Natuurlijk is iedereen anders en kunt u zeker niet iedereen tevreden stellen. Bij het maken van uw selectie moet u natuurlijk ook rekening houden met het seizoen, omdat artikelen zoals een ijskrabber in de winter bijvoorbeeld populair is en overal wordt gebruikt.

Wees altijd een stap vooruit

Als u alleen uw advertenties wilt presenteren om uw bedrijf te pushen of klanten aan te trekken, zijn er voldoende manieren om deze succesvol te krijgen. Als er een beurs komt en u deze wilt gebruiken voor een reclamepresentatie, moet u er allereerst rekening mee houden dat de bezoekers van een beurs langer in deze hal blijven. Veel reclamemateriaal komt op de vloer terecht, omdat u er misschien geen zin in heeft om ze bij u te dragen. Het perfecte product is daarom een ​​eenvoudige fles water, want wie krijgt er geen dorst in een grote en warme hal met een groot aantal bezoekers? Gratis alcoholvrije drankjes, bezoekers zullen daar blij mee zijn. Zelfs al is het maar voor een korte tijd, uw logo is nog steeds scherp. Als de promotieartikelen hun klanten niet vinden op een beurs, moet u vertrouwen op producten die iedereen kan gebruiken, zoals USB-sticks of accessoires voor mobiele telefoons.

Ik heb opzettelijk de producten zoals pennen of aanstekers vermeden, dit zijn natuurlijk nog steeds weggevertjes die met succes kunnen worden gebruikt, maar om u te kunnen onderscheiden van de rest, moet u vertrouwen op nieuwe en moderne producten. Vrijwel iedereen bezit een smartphone en een pc. Een USB-stick is natuurlijk nuttig voor de laatste. Uw klanten zullen er waarschijnlijk hoe dan ook blij mee zijn.

Het team van Promostore helpen u graag bij het kiezen van uw reclamegeschenken. Neem contact met ons op. We accepteren niet alleen specifieke vragen, maar staan ook altijd open voor minder ervaren advertenties en doen natuurlijk ons best om het juiste advertentiemateriaal te vinden voor bepaalde doelgroepen of in het algemeen.