Wie kent ze niet, de mensen die niet in de vroege ochtend zonder koffie kunnen? Voor de meesten begint de dag echt met het eerste kopje aromatische koffie. Maar zelfs gedurende de dag drinken de meesten altijd graag klassieke koffie, een heerlijke melkkoffie, een cappuccino of een sterke espresso. Dus wat is er voor de hand liggend dan het gebruik van koffiekopjes als reclamemateriaal? Vooral in ons mooie Nederland, hét koffieland!
Veel ruimte voor de presentatie
Het maakt niet uit wat voor soort promotiekop u kiest als een geschenk voor uw klanten, uw eigen bedrijf is op de een of andere manier altijd de focus. Vooral met kopjes, groot of klein, heeft u rondom ruimte om uzelf en uw bedrijfslogo te presenteren. Het maakt niet uit of u uw logo en adres afdrukt of uw potentiële klanten verrukt met een grappige belettering. Dit relatiegeschenk biedt veel ruimte en iedereen heeft het over de eenvoudigste manier, bij wijze van spreken.
Bekers met logo worden snel uw favoriete beker
Bedrijven verrassen hun klanten graag met een speciaal advertentiemedium. Cups zijn hier ideaal voor. Als u de kopjes verfijnt met een mooie afbeelding of grappige letters, wordt deze kop vaak de favoriete kop. Of het nu op kantoor, op het bureau of thuis is, dit promotie-item wordt steeds opnieuw gebruikt. En niet alleen koffiedrinkers waarderen deze promotionele bekers. Theedrinkers genieten ook van hun favoriete drankje uit een mooie kop. Stel u de ogen van de stralende kinderen voor als u een kopje gebruikt voor de cacao in de kleuterschool, die wordt gevormd door een grappig dierenbeeld.
Koffiekopjes – Nuttige relatiegeschenken worden graag meegenomen
Giveaways krijgt men veel na verloop van tijd. Een handig weggevertje, zoals bijvoorbeeld een kopje, is natuurlijk populairder dan iets dat men onzorgvuldig in de hoek legt. Vooral als een bedrijf zich wil onderscheiden van de massa met haar reclamemateriaal, moeten kopjes worden afgedrukt als marketingmaatregel. Blader door het assortiment Promostore-koffiemokken en vind uw perfecte promotie-mok!