Wilt u advies of heeft u een vraag,
neem contact met ons op.
Relatiegeschenken voor banken & financiële ondernemingen bedrukken
-
6 Kleurpotloden in doosje ABIGAIL
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,15 vanaf € 0,14 -
12 delige potloden set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,77 vanaf € 0,76 -
4 delige pennen set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,20 vanaf € 0,19 -
12 delige potloden set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,41 vanaf € 0,40
-
6 Kleurpotloden in doosje ABIGAIL
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,15 vanaf € 0,14 -
12 delige potloden set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,77 vanaf € 0,76 -
4 delige pennen set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,20 vanaf € 0,19 -
12 delige potloden set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,41 vanaf € 0,40 -
12 delige potloden set
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,77 vanaf € 0,76 -
12 Delige potlodenset
Levering vanaf 06.07.2023€ 1,88 vanaf € 1,87 -
12 Delige potlodenset
Levering vanaf 06.07.2023€ 1,78 vanaf € 1,77 -
Aansteker goudstaaf
Levering vanaf 06.07.2023€ 2,94 vanaf € 2,93 -
12 gekleurde potloden met puntenslijper
Levering vanaf 06.07.2023€ 1,00 vanaf € 0,99 -
-
Memoboekje met 5 verschillende kleuren 'Sticker'
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,18 vanaf € 0,17 -
SQUEEZIES® Gold Bert®
€ 2,70 vanaf € 2,69 -
SQUEEZIES® Busy Bert®
€ 2,95 vanaf € 2,94 -
SQUEEZIES® Busy Berta®
€ 3,12 vanaf € 3,11 -
12 Kleurpotloden in koker LAMBUT
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,74 vanaf € 0,59 -
12 Potloden in doos ARCOLOR
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,32 vanaf € 0,31 -
ABS balpen in standaard STANDIO
Levering vanaf 06.07.2023€ 3,76 vanaf € 3,75 -
RFID Credit Card beschermer
Levering vanaf 06.07.2023€ 0,46 vanaf € 0,37
Relatiegeschenken voor banken en financiële dienstverlening voordelig online bestellen
Goede service is natuurlijk altijd de beste reclame. Je moet potentiële klanten echter eerst voor je zien te winnen, om ze te kunnen overtuigen van je voortreffelijke service. Daarom hebben we hier geselecteerde promotieartikelen voor banken bij elkaar gezet, waarmee bedrijven in financiële dienstverlening reclame kunnen maken op een manier die thematisch aansluit bij de branche. Daarbij kunt u kiezen uit relatiegeschenken die speciaal voor de financiële wereld bedacht zijn en relatiegeschenken die door veredeling of gepersonaliseerd design voor de financiële wereld geschikt gemaakt kunnen worden.
Relatiegeschenken voor banken met logo bedrukken laten
Naast klassieke reclamedragers zoals portemonnees met reclameopdruk of een bedrukte spaarpot kan men natuurlijk ook kiezen voor zelfspot, bijvoorbeeld met een bedrukte squeezie-figuur in businesslook. Een leuke, humoristische reclame-uiting tovert bij klanten en zakenrelaties een glimlach tevoorschijn en is een mooie reactie op het wijdverbreide vooroordeel dat financiële dienstverlening droog, saai en humorloos is. De promotiemiddelen kunnen passend bij het promotiedoel van de bank gekozen en bedrukt worden. Een serieuze manier is bijvoorbeeld om alle eigen medewerkers van een stijlvolle stropdas met logo te voorzien, chique balpennen met gravering cadeau te geven of trouwe vaste klanten te verrassen met een bedrukte schrijfset. Van portemonnee tot bedrukte USB-accessoires zijn er talrijke mogelijkheden voor promotiemateriaal in de financiële sector.
Relatiegeschenken voor banken en financiële dienstverlening
Het voor de hand liggende thema voor relatiegeschenken voor banken heeft natuurlijk te maken met geld en financiën. Begrippen zoals betrouwbaarheid, vertrouwen, zekerheid en veiligheid moeten tot uitdrukking gebracht worden, zodat men deze direct met de bank verbindt. Vertrouwen is bijzonder belangrijk in de financiële sector, meer dan waar dan ook. Tenslotte geven klanten hun geld en in het geval van kredietverlening en dergelijke ook hun toekomst in handen van de financiële dienstverlener. Relatiegeschenken en promotiemiddelen moeten in de financiële wereld dan ook zorgvuldig gekozen worden. Het imago van een financiële dienstverlener behoort tot de belangrijkste redenen voor klantloyaliteit, zowel voor bestaande als voor nieuwe klanten.
Waarom moeten banken promotieartikelen bedrukken laten?
- Emotionalisering van het merk, voor klantenbinding en het werven van nieuwe klanten
- Kenmerken zoals betrouwbaarheid en veiligheid onderstrepen met tastbare promotieartikelen
- Vertrouwen opbouwen en versterken
- Promotiemiddelen die thematische relevant zijn, versterken het promotie-effect
Ook in de financiële sector blijft de concurrentie toenemen, zodat de merkcommunicatie en de positionering in de markt voor financiële instellingen steeds belangrijker wordt. Geld is nu eenmaal essentieel in onze samenleving. Het thema geld is dan ook goed te emotionaliseren in de vorm van promotieartikelen voor banken, waarmee het promotie-effect geïntensiveerd wordt. Branchespecifieke financiële relatiegeschenken met eigen logo bieden een prima mogelijkheid om klanten en zakenrelaties van uw merk te overtuigen.