Relatiegeschenken voor de lente
De zon komt steeds vaker tussen de wolken door en de dagen worden weer langer - alles wijst op de naderende lente. Met elke zonnestraal komen flora en fauna een beetje meer tot leven en tonen de krokussen en lelietjes-van-dalen hun pracht. Ook al is het volgens de kalender pas in maart, het is de moeite waard om klanten al vroeg in de stemming te brengen voor het komende seizoen met behulp van leuke lentepromotieartikelen. Een lentegroet met toegevoegde waarde na de lange winterslaap is altijd welkom. Voor de verandering kun je je klanten, werknemers en zakenpartners bedrukte zaadzakjes geven waarmee je balkons en tuinen nieuw leven kunt inblazen om ze op te vrolijken. Vazen en bloempotten zijn ook geweldige lentepromotieartikelen en wachten erop om door je klanten geplant te worden.
Praktische tuinpromotieartikelen voor de lente
De vroege lentemaanden, wanneer de temperaturen milder worden, betekenen het begin van het seizoen voor tuinliefhebbers. Als bedrijf kun je je klanten hierbij ondersteunen met bijvoorbeeld een praktisch tuinschort incl. gereedschap of de uitgebreide 7-delige tuinset en ze de grijze wintermaanden doen vergeten. Een kleinigheidje voor de komende voorjaarsschoonmaak is ook geschikt voor uw reclamecampagne.
Lente decoraties en outdoor artikelen - promotionele seizoensideeën voor de lente
Na de wintermaanden kijken mensen uit naar het warmere seizoen, genieten ze van de eerste zonnestralen en verplaatsen vrijetijdsactiviteiten zich langzaam weer naar buiten. Naast promotieartikelen voor in de tuin zijn outdoorartikelen daarom ook geschikt om te gebruiken in een reclamecampagne om de komst van de lente in te luiden. Ideaal is een drinkfles of sportfles van Tritan, maar ook geïsoleerde mokken en thermomokken zijn welkome metgezellen in het soms koele en soms warme seizoen. Het gebruik van lenteproducten of seizoensartikelen is het bewijs van een goed georganiseerde, doordachte en samenhangende reclamecampagne, die een consistent positief licht werpt op het reclamebedrijf. Afhankelijk van het promotieartikel worden seizoensgebonden promotieartikelen echter ook permanent gebruikt, wat de reclame-impact op lange termijn verhoogt.