- Positie
- Productnaam
- Prijs
- Levertijd met reclame
- Express
-
vanaf
€ 3,00
- Express
-
vanaf
€ 35,03
- Positie
- Productnaam
- Prijs
- Levertijd met reclame
Wat zijn de voordelen van relatiegeschenken voor advocaten?
Of je nu werkt in familierecht, erfrecht, verkeersrecht, ondernemingsrecht of huurrecht: je moet weten dat hoogwaardige relatiegeschenken indruk maken. Met goede promotieartikelen zorgt u voor gunstige reclame, eenvoudig en zonder veel moeite. Ze zorgen ervoor dat uw reclameboodschap zich zelfstandig verspreidt - dit geldt in alle sectoren. Andere positieve aspecten voor u als advocaat zijn dat uw klanten zich gewaardeerd voelen door een kleine attentie in de vorm van een relatiegeschenk. U laat een goede en blijvende indruk achter en ontvangt meer aanbevelingen van meer tevreden cliënten.
Meer vertrouwen door de juiste promotieartikelen als advocaat
Dit aspect is ook belangrijk als je promotieartikelen wilt weggeven. Advocaten hebben het niet altijd gemakkelijk om het vertrouwen van je gesprekspartner te winnen. Het geven van een geschenk is een gebaar dat wordt beschouwd als het opbouwen van vertrouwen en vertegenwoordigt een soort erkenning, wat zelfs socioloog Elfie Mieklautz bevestigt. Met het juiste promotiemateriaal kunnen advocaten deze eerste horde gemakkelijk nemen en zorgen voor een prettige communicatie tijdens het consult.
Waarom je promostore.nl zou moeten vertrouwen
We ondersteunen je met competente contacten en jarenlange ervaring op het gebied van promotionele producten. Als u wilt, kunnen wij u helpen bij het selecteren van geschikte relatiegeschenken en u ook helpen bij het vinden van ontwerpideeën. Bovendien kunt u bij ons giveaways zoals aanstekers, balpennen, notitieblokken & Co. vinden en kopen, zelfs in kleine hoeveelheden, en ze natuurlijk laten bedrukken met uw bedrijfslogo of slogan. Bij het drukken van je logo of boodschap op onze artikelen gebruiken we de best mogelijke processen om jou en je klanten de best mogelijke kwaliteit te bieden. Zelfs als u individuele, op maat gemaakte artikelen nodig hebt, zijn wij uw contactpersoon en bieden wij u professionele ondersteuning en goede voorwaarden.
Dit zijn de dingen waar advocaten op moeten letten bij de marketing van advocatenkantoren
Niet alle marketing is hetzelfde. Om een positieve indruk te maken, moet je als advocaat belang hechten aan een zo stijlvol mogelijke marketing voor je advocatenkantoor. Begin met giveaways en promotieartikelen die je specifiek voor je referral management kunt gebruiken en besteed aandacht aan deze dingen:
- je beweegt je binnen het serieuze kader
- vermijd reclamemaatregelen die opdringerig lijken
- Maak je communicatieboodschap stijlvol en positief
- "aanwezig" zijn buiten je bedrijf
- ze laten een betrokken en empathische indruk achter
- Communiceer uw juridische competentie
- Ga met de trend mee, kies voor duurzame, milieuvriendelijke relatiegeschenken
Welke relatiegeschenken voor advocaten zijn zinvol?
Houd altijd in gedachten dat relatiegeschenken je advocatenkantoor vertegenwoordigen en houd rekening met het reclame-effect dat je wilt bereiken. Of het nu voor zakenpartners of toekomstige klanten is, ga voor kwalitatief hoogwaardige en aantrekkelijke promotieartikelen met een overeenkomstig uitnodigend reclame-effect. Promotieartikelen die goed worden ontvangen door de advocaat zijn meestal dingen die de ontvanger dagelijks kan gebruiken. Dingen die toegevoegde waarde voor hem creëren. Klassieke promotieartikelen die het altijd goed doen zijn aanstekers, balpennen of zelfs katoenen tassen bedrukt met je logo en/of adres. Meer ongebruikelijke artikelen zijn notitieboekjes, sticky notes, zakdoekjes voor verfrissingen of zelfs wettelijk verplichte parkeerschijven met het logo van een advocatenkantoor. Het grootste voordeel van promotionele artikelen van praktische aard is dat je met één geschenk je bereik aanzienlijk kunt vergroten. Je advocatenkantoor wordt gepromoot tegen lage kosten - bijna zonder jouw tussenkomst.
Wanneer is de beste tijd om reclamemedia te gebruiken?
Als advocaat kun je promotionele artikelen bij veel gelegenheden gebruiken. Als je cliënt je voor het eerst ontmoet voor een consult, kun je hem of haar een klein voorwerp geven, zoals een biro. Dit kan overigens ook in een duurzame vorm, bijvoorbeeld door het gebruik van een bamboe biro Laat je nieuwe klant zien dat hij welkom is en gewaardeerd wordt. Een andere manier om de klantenbinding tijdens het consult te versterken, is door ze zenuwvoer te geven. Je kunt bijvoorbeeld een schaaltje vullen met koekjes of fruitgomhoorntjes en deze aan je klant aanbieden. Uiteraard bedrukt met je logo. Dit is een service die wordt gewaardeerd maar helaas zelden wordt aangeboden, en het is ook onopvallend. Als je klant een paar zakjes meeneemt, en deze kans doet zich zeker voor, zullen ze ook buiten het kantoor weer reclame maken. Je kunt ook reclamemateriaal weggeven na de positieve uitkomst van de zaak. Vier het succes samen met je klant en geef je klant een aantrekkelijk relatiegeschenk van hoge kwaliteit.