Thuiswerkers en promotie?

De arbeidersklasse is altijd al de grootste en machtigste koopkracht van alle demografieën geweest. Sinds de pandemie alles van de ene op de andere dag heeft veranderd, zijn er drastische veranderingen in de manier waarop ze leven, eten en kopen. Dit betekent dat bedrijven de manier waarop ze hun producten op de markt brengen moeten. Om dat te doen, moet u het gedrag en de gewoontes van het nieuwe ras van onze arbeidersklasse leren.

Afstandswerkers willen zich thuis voelen

Vroeger waren veel verre werkers constante reizigers en leven ze uit hun koffers. Maar sinds de pandemie het reizen heeft beperkt, worden ze in hun huizen gehouden. In feite is dit gedrag duidelijk zichtbaar in de recente trends op het gebied van werken op afstand, zoals de hernieuwde belangstelling voor tuinieren, de toename van het bestellen van voedselleveringen, thuiswerken en de populariteit van loungebedden.

Werknemers op afstand geven de voorkeur aan online winkelen

Met het stijgende aantal gevallen van COVID-19 werken de meeste medewerkers nog steeds vanuit huis en zijn ze terughoudend om te gaan winkelen. Zij geven er de voorkeur aan dat alle aankopen online worden gedaan en daarom is het voordelig voor uw bedrijf om eCommerce mogelijkheden toe te voegen aan uw website. Verbeter uw infrastructuur om uw klanten een betere online winkelervaring te bieden. Als u ook een aankomende promo-campagne plant, bind deze dan aan uw eCommerce winkel.

Digitale geschenken gaan een lange weg voor werknemers op afstand

Promotie items zijn niet meer hetzelfde. Vroeger was het zo dat merken veel reclamekilometers kunnen maken met merkartikelen. Echter, in dit klimaat is het geven van tastbare promo giveaways meer een hoofdpijn voor bedrijven om te organiseren en uit te voeren. Nu is er het toegevoegde werk van het plannen van distributie en logistiek aan uw doelstellingen in hun huizen. En mensen zijn ook niet bepaald enthousiast over het ontvangen van willekeurige pakketten thuis. Als u promo-artikelen moet weggeven, presenteer het dan als een freebie of bundel het met artikelen die ze bij u hebben besteld om de verzendkosten te minimaliseren. Of u kunt ze gewoon digitale cadeaubonnen, kortingscodes, boek- en videodownloads cadeau geven.

Val op voor medewerkers op afstand!

Bouw aan een sterker merk, zelfs als de meeste mensen thuis blijven met deze promo-marketingtips. Heeft u hulp nodig met een komende promo-campagne? Vertel ons over uw behoeften en u kunt een aanbeveling op maat krijgen van onze klantenservice.