Maak uw relatiegeschenk persoonlijk!

Promo-marketing is een krachtig instrument om uw branding en boodschap op een gedenkwaardige en duurzame manier over te brengen op de mensen. Het is door de jaren heen een gangbare praktijk geweest bij verschillende industrieën en organisaties. Zoals met alles wat er al lang bestaat, kan het na een tijdje saai worden. Daarom moeten marketeers voortdurend innoveren en nieuwe gimmicks en strategieën bedenken om de belangen van de consument te prikkelen.

Een van die innovaties is gepersonaliseerde marketing. Als u er niet bekend mee bent, is hier een voorbeeld: als u een product of dienst zoekt, merkt u dan dat u meer gerelateerde advertenties op sociale media en suggesties van uw favoriete eCommerce sites gaat zien? Dat is de kracht van gepersonaliseerde marketing. Voor een sterkere merk- en klantrelatie zijn hier 3 gepersonaliseerde geschenkideeën voor uw promotie- & reclamecampagnes, werknemersbetrokkenheidsprogramma’s, reclamegiften en andere marketingprogramma’s.

Drinkproducten als relatiegeschenk

In plaats van op een massa te richten om klanten te bereiken, richt de gepersonaliseerde marketing zich op elke klant afzonderlijk, op basis van gewoontes, gegevens en andere relevante informatie. Met branded drinkware kunt u zich richten op verschillende mensen, afhankelijk van de aard van uw bedrijf en hun gewoontes. Zo kunnen sportscholen en stadions bijvoorbeeld geïndividualiseerde drinkflessen weggeven om hun klanten tijdens de training gehydrateerd te houden en tegelijkertijd te voorkomen dat mensen per ongeluk de verkeerde fles pakken. Wanneer ze als relatiegeschenk worden gegeven, kan het drankgerei ook worden gepersonaliseerd met een aangepaste boodschap of afbeelding voor de ontvanger.

Notitieboekjes bedrukken

Notitieboekjes zijn populaire geschenken en giveaways en ze kunnen heel persoonlijk zijn voor de ontvangers. Het is de plek waar ze hun plannen, hoop, dromen en zelfs gedachten kunnen opschrijven. Daarom is er geen betere manier dan een persoonlijke band met uw klanten op te bouwen dan hen gepersonaliseerde notitieboekjes te geven. Het kan zo eenvoudig zijn om hun naam op de omslag te drukken of een eenvoudige maar specifieke toewijding voor hen toe te voegen. Dit alles om uw merk te vermenselijken en de klantenbinding te verbeteren.

Promo-tassen zijn de meest effectieve promotieartikelen voor merken, omdat ze niet alleen de klanten tevreden houden, maar ook het bereik van uw merk vergroten. Ze geven gegarandeerd resultaat aan marketeers als ze goed worden ingezet. Zo kunnen gepersonaliseerde tassen meer impact hebben op uw doelgroep en de mensen om hen heen.

Gepersonaliseerde geschenken

Het weggeven van gepersonaliseerde geschenken maakt u niet alleen geliefd bij uw klanten, maar promoot uw merk ook beter dan welke advertentie dan ook. Transformeer de manier waarop u marketing doet met gepersonaliseerde items.