Koffiemokken voor iedereen!

Bent u op zoek naar een uniek promotieartikel? Wilt u iets dat het zaadje plant, mensen uw bedrijf laat kennen, maar dat blijft geven? Veel promo-artikelen doen dit, maar promotionele koffiemokken worden vaak over het hoofd gezien. Waarom geef u uw publiek niet iets wat ze vaak zullen gebruiken? Praat over het rendement van uw investering. Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde Nederlander ongeveer 2,4 koppen koffie per dag drinkt, omgerekend is dat maar liefst 260 liter per persoon op jaarbasis! De kans is groot dat ze uw promotionele koffiemokken meer dan een keer per week gebruiken, waardoor u meer bekendheid krijgt. En alsof dat niet genoeg is, kijk dan eens naar nog meer redenen waarom marketing met promotionele koffiemokken werkt.

Consumenten houden van mokken

Er is iets troostvol aan het drinken van een warm drankje. Als het in een mok zit die door uw bedrijf is gebrandmerkt, wat voor gevoelens denkt u dan dat uw publiek krijgt? Yep, warme en gezellige gevoelens – daar kan men niet tegenop! Kies een aantrekkelijk mok ontwerp en duw uw mok naar de voorkant van de kasten van uw publiek. Hierdoor krijgt uw bedrijf meer ‘gezichtstijd’ met elke persoon die er gebruik van maakt.

Kies voor gedurfd!

U wilt branding die hardop spreekt. Koffiemokken bieden die luidruchtigheid met hun gedurfde uitstraling en verschillende formaten. Als u iets anders wilt, probeer dan de Metallic glanzende koffiemok. Deze heeft een gladde metallic buitenkant met veel ruimte voor grote afbeeldingen en een glanzend interieur in een contrasterende kleur. Deze mok zal in elke kast opvallen.

Richt uw promotie-mok af op uw doelen

Marketingmateriaal met een blanco doek geeft u ruimte bij het maken van uw marketingplan. Wat probeert u te bereiken met uw promo?
– Bent u op zoek naar meer naamsbekendheid?
– Wilt u uw klanten verderop in het traject aan uw bedrijf herinneren?
– Wilt u uw publiek een cadeau geven om over uw bedrijf na te denken?
– Heeft u dat ene ding nodig dat het tij zal keren in de onderhandelingen?
– Wilt u dat uw publiek uw bedrijf onder de aandacht brengt?

Bepaal uw einddoel voor uw marketinginspanningen en het zal u leiden naar de juiste manier om uw mokken op de markt te brengen.

Iedereen gebruikt ze

Zelfs niet-koffiedrinkers gebruiken koffiebekers. Of ze nu thee of warme chocolademelk drinken, er is altijd een gebruik voor de bekers. Beter nog, als uw ontvangers gezelschap hebben, serveren ze vaak warme dranken. Er is nog een kans om uw bedrijf op de markt te brengen. Wanneer u koffiebekers levert, geeft u uw publiek de kans om voor u te adverteren. Het is marketing euro’s die blijven geven.

Een langdurig effect

Koffiemokken verslijten niet. Dezelfde koffiemok die u 10 jaar geleden hebt uitgedeeld, kan nog steeds in de kast van uw ontvanger zitten. Waarom geeft u dan niet iets langdurigs? Mokken worden niet weggegooid of opgeslagen waar niemand ze kan vinden. Omdat ze zo nuttig zijn, zullen ze waarschijnlijk een mooi plekje vinden in de kasten van je publiek. Zelfs als men ze vandaag de dag niet gebruiken, kunnen ze 1 jaar, 2 jaar of 10 jaar later gebruikt worden, waardoor u in de toekomst uw marketing kosten terugkrijgt.

Mokken bestellen bij Promostore

Uw marketing kosten zijn niet oneindig. Investeer ze waar er waarde is. Met waarde bedoelen we een rendement op uw investering. Hoe vaak zal uw publiek het product gebruiken? Is het een eenmalig product of doorstaat het de tand des tijds en geeft het u continu rendement op uw investering? Koffiemokken bieden dat waardevolle rendement op uw investering. Ze zijn betaalbaar, maar hebben toch een flinke portie pit in hun gebruik. Iedereen die iets warms drinkt of eet, zal op een bepaald moment genieten van de mok en zo meer waarde toevoegen aan uw giveaway.