Advertentiemediatrends en innovaties

Voor velen van ons betekent de jaarwisseling verandering. Dus ook voor bedrijven. Een nieuw jaar is ook een nieuw boekjaar, dat weer voor nieuwe uitdagingen zorgt. Een nieuw boekjaar betekent nieuwe taken en doelen. En dit omvat ook marketingmaatregelen.

Net als onze wereld staat ook de wereld van reclamemedia nooit stil. Naarmate marketingtrends zich ontwikkelen en veranderen, zijn er altijd nieuwe advertentiematerialen, omdat weggeefacties nog steeds een van de meest populaire marketingmaatregelen zijn. Klassieke weggeefacties zoals pennen, aanstekers en USB-sticks blijven de trend en dat zal niet snel veranderen. Maar we kijken natuurlijk ook uit naar nieuwe producten.

We zijn altijd op zoek naar de nieuwste promotieartikelen voor onze klanten. Hoe praktisch dat talloze beurzen aan het begin van elk jaar plaatsvinden. Leveranciers en merken presenteren ons met trots hun nieuwste ideeën over advertentiemogelijkheden, die we onmiddellijk in onze winkel aanbieden.

De trend in de groene richting

Het is niet langer een groot nieuws dat duurzame reclamemedia erg trendy zijn. Om de groene richting op te gaan, moet de advertentiemedia-industrie ook hier altijd creatief zijn. Of het nu gaat om tassen gemaakt van biologisch en fair trade katoen, keramische coffee-to-go kopjes of notebooks en pennen gemaakt van gerecyclede materialen. Er is iets voor elke natuurliefhebber. U hoeft geen milieuactivist te zijn, maar ieder van ons kan zijn steentje bijdragen aan een betere wereld.

Milieuvriendelijk betekent niet duur. Bedrukte promotieartikelen zoals pennen en notitieboekjes kosten niet meer dan conventionele promotieartikelen. En het gevoel dicht bij de natuur te zijn, is onbetaalbaar. U vindt een grote selectie van duurzame reclamematerialen in onze winkel. Wij inspireren u graag.

Nieuwigheden in elektronische reclame

De digitale vooruitgang stopt niet in de promotionele productenindustrie, dus er zijn nog veel nieuwe trends in promotionele producten te ontdekken in deze categorie. Nieuwigheden in elektronische reclame worden elk jaar verder ontwikkeld en herontdekt. De gestaag toenemende digitalisering in de vorm van slimme huizen en stemassistenten maakt het dagelijks leven voor velen aanzienlijk eenvoudiger en wordt daarom gecompenseerd door een toegenomen behoefte aan elektronische advertentiemedia. Powerbanks in verschillende uitvoeringen zijn populaire alledaagse metgezellen onderweg. Wie houdt van een lege smartphone? In het tijdperk van altijd beschikbaar zijn powerbanks een onmisbare weggevertje geworden. Draadloze opladers kunnen overal worden geplaatst. Of het nu op het bureau op kantoor, op de plank thuis of op het nachtkastje is. Ze zijn praktisch en erg populair. Klanten waarderen weggevertjes die voordelen op lange termijn hebben.

Goed. Beter. Promotionele artikelen.

Met nieuwe promotieartikelen kunnen bedrijven zich onderscheiden van de concurrentie en zo in het langetermijngeheugen van hun klanten blijven. Daarnaast bieden nieuwe advertentie-ideeën de mogelijkheid om zich te oriënteren op de huidige trends en om uw eigen bedrijf op een trendy manier te presenteren.

Maar alleen nieuw of trendy is niet altijd voldoende. De wensen en eisen nemen toe en het wordt steeds moeilijker om trends en nieuwe producten te ontdekken en te ontwikkelen. Het is vaak voldoende als een bestaand artikel op het juiste moment wordt gepresenteerd en op de markt wordt gebracht. Maar het maakt niet uit of het nieuw of oud is: promotieartikelen moeten praktisch en geschikt zijn voor dagelijks gebruik en op zijn best op de lange termijn functioneren.

Nieuwe reclame-ideeën – trend van reclamemateriaal

U en wij kunnen veel nieuwe ideeën en inspiratie vinden op een reclamemediabeurs. Het is belangrijk dat een bedrijf altijd op de hoogte is van de marketing. Trends zijn voortdurend in opkomst en dit kan een groot succes zijn als u en uw bedrijf de trend volgen. Hoe beter u uw doelgroep kent, hoe preciezer u uw marketingmaatregelen en freebies kunt aanpassen.

Maar deze freebies moeten ook bij uw bedrijf passen. Het is belangrijk dat u aandacht besteedt aan kwaliteit. Omdat uw promotieartikelen uw bedrijf in het openbaar vertegenwoordigen. We helpen u graag om marketingstrategieën beter te gebruiken. Promostore vindt het beste advertentiemateriaal voor u en uw klanten, dat gegarandeerd niet zo snel wordt vergeten. Bel ons of schrijf ons een e-mail naar info@promostore.nl.