Werknemer geschenken ideeën van Promostore

Het sleutelwoord is employer branding en is echt geen nieuw fenomeen. Sinds de term voor het eerst werd geïntroduceerd in het Engelstalige Journal of Brand Management in 1996, heeft het een opmerkelijke carrière gehad. Dit kan ook te wijten zijn aan het feit dat de economische gevolgen van slechte arbeidsomstandigheden de afgelopen jaren veel zichtbaarder zijn geworden. Dit betekent natuurlijk ook dat goede werkomstandigheden niet alleen een uiting zijn van maatschappelijke verantwoordelijkheid, maar ook een directe impact hebben op de productiviteit van het bedrijf. Het is daarom niet nodig om een ​​uitgesproken filantropie te hebben om relevante relevantie toe te schrijven aan de motivatie van werknemers.

Werknemer giveaways

Natuurlijk worden gemotiveerde werknemers vooral verkregen door een aangenamere werkdag. Feedbackprocedures zijn net zo belangrijk als een aantrekkelijke werkomgeving. De personeelsmanagementgidsen staan ​​vol met informatie over dit complex, zodat hier geen uitleg nodig is. Naast deze basisvereisten kan interne marketing ook de motivatie van uw medewerkers vergroten. Dit kan een vaste bonuscatalogus omvatten, evenals speciale aandacht bij speciale gelegenheden

Een klassiek geschenk bij dergelijke gelegenheden is de verplichte fles wijn. Wijnen, vooral rode wijnen, zijn klassieke geschenken voor werknemers, waaraan u ook een reclamelabel kunt toevoegen. Het onderliggende principe is duidelijk: U waardeert de werkprestaties van een werknemer of neemt deel aan speciale persoonlijke evenementen en verbindt dit rechtstreeks met uw bedrijf. Op deze manier overwint u de scheiding van werk en vrije tijd en creëert u een hogere identificatie met het bedrijf. U gaat de mogelijke demotivatie tegen.

Werknemersgeschenken in de Promostore Shop

Een andere klassieker onder geschenkideeën voor medewerkers zijn schrijfsets. Deze hebben hun speciale charme omdat een alledaags object hier wordt opgewaardeerd. Het dagelijks gebruik van schrijfhulpmiddelen wordt tegengegaan door een zorgvuldig verpakt geschenk. Het geschenk kan ook zowel op het werk als thuis worden gebruikt. De bovengenoemde brug tussen privé- en werkleven kan hier dus ook slagen. De band met het eigen bedrijf wordt versterkt.

Naast bonussen voor goed werk of geschenken voor speciale gelegenheden, kunt u ook advertenties gebruiken om inzicht in de werklast van uw werknemers te communiceren. Een wellnessset toont bijvoorbeeld uw begrip van de werklast van uw werknemers. Ze verwoorden hun kennis van de noodzaak om te ontspannen na een lange dag op het werk. Op deze manier brengt u niet alleen uw kennis over van de uitdagingen in het dagelijks werkende leven, maar beseft u ook dat u ze wilt tegengaan. Op deze manier verhoogt u de frustratietoleranties van uw werknemers en beschermt u ze tegen psychische overbelasting.

Inspiratie relatiegeschenken

In-house marketing kan natuurlijk goed leiderschap niet vervangen. Een bedrijf dat niet fundamenteel voor een goede werksfeer zorgt, creëert geen aangenamere sfeer door geschenken van werknemers. In een aangename werksfeer zijn geschenken van werknemers echter een ideale uitbreiding. Vooral wanneer u freebies gebruikt voor verjaardagen, bruiloften of jongeren, laat u zien als een werkgever die ook een grote interesse heeft in het privéleven van zijn werknemers – en niet in een negatieve, repressieve maar in een positieve, ondersteunende zin. Investeer gerust in uw eigen medewerkers. Beloon hele afdelingen voor goed, samenwerkend werk. Dit verbetert niet alleen de stemming in het bedrijf, maar heeft ook een positief effect op de jaarlijkse balans.