Advertentiemedia voor alle weersomstandigheden

“Iedereen heeft het over het weer. Wij niet.”- Dit was de slogan die de Duitse spoorwegen in de herfst van 1966 publiceerden. De volgende kwaadaardigheid is bekend, en niet alleen voor degenen die regelmatig de trein nemen. De tegenslogan dat de trein slechts vier problemen heeft, namelijk lente, zomer, herfst en winter, is nu de wijsheid van de mensen geworden. De storingen als gevolg van kleinere weersverschijnselen zijn gewoon te duidelijk. Het is dus zinvol voorbereid te zijn op alle weersomstandigheden. Dit geldt zowel voor personenvervoer als voor vele andere gebieden. Zoals adverteren. Maar hoe adverteert u met veranderende weersomstandigheden?

Promotieartikelen voor en tegen de regen

Regen komt vaak onverwachts en dit geldt vooral voor plotselinge buien. Vooral tijdens zomeractiviteiten in de buitenlucht kan een douche de hele dag bederven. Het is handig als u daar voldoende voor wordt beschermd. U kunt op verschillende manieren actief worden als adverteerder. Omdat een onverwachte regenbescherming een goede indruk achterlaat, kunt u ervan uitgaan dat uw promotie-item zeker zal worden gebruikt. Als het weer meewerkt, is uw campagne een succes.

Naast de meest klassieke bescherming tegen de regen, de paraplu, zijn er ook verschillende manieren om reclame te maken met regenkleding. Regenjassen bestaan ​​al geruime tijd en vanwege de goede zichtbaarheid van de reclame-opdruk zijn ze ook ideaal als reclamemedia. Toegegeven, ze zijn echter vaak erg duur. Als een goedkoper alternatief kan poncho’s de aangewezen methode zijn. Vooral op festivals en in de open lucht kunt u ze goed verspreiden in geval van plotselinge neerslag. Omdat deze ook gemakkelijk te vervoeren zijn, kan er ook van worden uitgegaan dat ze in gebruik blijven.

Laat de zon maar komen!

Maar niet alleen de regen die uit de lucht valt, kan ons enig ongemak bezorgen. Ook de zon, die de meesten van ons echt waarderen, heeft een aantal negatieve gevolgen. Van zonnesteek tot te weinig zonnebrand, beweging in de zon kan veel negatieve gevolgen hebben. Daarom is zonwering een gebied waarop u goed kunt adverteren. Waarschijnlijk is de meest eenvoudige bescherming tegen de zon de zonnebrandcrème, die u ook met een reclamelabel kunt afdrukken en als weggevertje kunt gebruiken.

Zonnebrillen zijn erg populair als reclamemedia. Hier kunt u kleine reclameslogans op een prominente plaats plaatsen. Maar er zijn ook andere accessoires voor het strand of het zwemmeer. Bij fel zonlicht moet het hoofd ook worden beschermd. Caps met reclamedruk zijn hier bij uitstek geschikt voor. Met dit advertentiemedium weet u zeker dat u uw klanten zult vinden.

Relatiegeschenken voor elk weer

Met goed getimede advertenties kunt u in elk seizoen en in elk weer adverteren. Daarom is het altijd de moeite waard om een ​​kijkje te nemen in de seizoen omstandigheden die gelden wanneer u uw advertentiecampagne wilt starten. U kunt vaak ongelooflijk creatief zijn. Adverteren voor de herfst? Waarom niet eens een stuntvlieger met reclame? Dit onderscheidt u absoluut van de concurrentie. Dus laat u inspireren door de seizoenen en denk na over de mogelijkheden die het weer u kan bieden. We hebben hier al enkele suggesties samengevat, maar u zult zeker nog andere goede ideeën hebben.